Nejemre rájött a baszhatbék mással

Mára nász utunkon rájöttem,hogy a feleségem más férfiakkal jobban érzi magát ,mint velem.Egy erdei túrán egy néger koma megfogdosta a fenekét és a srác kezét rátette a combjára a szoknya alá.Persze mire felmentem a szobánkba már őket az ágyban találtam kefélés közben.A nejem közölte,eszméletlenül jól esett ahogy megdugott és utána a számba élvezett el.

Persze megígérte,hogy legközelebb ha ilyen lehetősége lesz szól nekem is élvezhetem ahogy benyúlnak a bugyijába.A volt lakásunk tulaja az egyik alkalommal éppen akkor ment el amikor hazaértem.Kiderült futtatni akarja a feleségem fiatal nagy farkú srácoknak.Másnap mire hazaértem már nem volt otthon mert elment a komával egy partnerhez és egész éjszaka három komával hentergett. Igaz hozott haza húsz rongyot, de mondta,hogy a hét végén elmegy ezekkel a srácokkal egy buliba és csak vasárnap este jön haza és ötven rongyoz hoz.

Mikor haza érkezett rögtön a fürdőbe ment és kiáztatta magából asrácok spermáit. Hát ki volt szíva a teste mindenütt.később amikor behívott hogy mossam meg a hátát,majd leszopott és lenyelte a spermámat közölte,hogy ezentúl sok hétvégét tölt ezekkel a srácokkal,mert ezek jól megbasszák és sokat fizetnek .Elmondta,hogy négyen voltak akik baszták. Az egyik hanyatt feküdt és ő ráfordult a komára aki a pináját baszta a másik a hasára fordulva baszta a seggét a harmadik akinek a farka 32 centi hosszú a lábánál állt és a pináját baszva tágította azt a negyedik meg szoptatta. A szombati délutánt és az estét felváltva mindenki a szájába élvezettel.

Ezeket a srácokat egyáltalán nem zavarta,hogy a melleim lógnak.Most,hogy összejött 250 e.rongy kimehetnénk németbe vennék pár szexi bugyit és áttetsző ruhákat. Valahol a határ közelében keres egy panziót ahol meg tudunk szállni és másnap onnan indulunk tovább.Úgy is lett. Mikor megérkeztünk ő lezuhanyozott,majd elmentünk fagylaltozni és közben felszedett két komát akik míg ő nyalta a fagylaltot vagy a seggét simogatták vagy a melleit.Közben egy parkban leültünk és elkezdett csókolózni és a két koma a kezükkel bebarangolták a combjait a pináját,mert lehúzták a bugyiját és bele ült mindkét faszra is.

Később elakart menni táncolni,de a két koma mondta,hogy a panzióba mindig van táncvacsora közben és ott kényelmesebb vacsora után felmenni a szobába és dugni egyet. Igazatok van.Így aztán a két koma maguk közzé vették a nejemet és vígan simogatták és a nejem gátlástalanul hagyta és élvezte ahogy játszanak a melleivel és mutogatják másoknak is.Alig értünk be a panzióba a két koma már elkezdte baszni a nejem seggét és a pináját,miközben és levetkőztettem,majd a szájába dugtam a farkamat és leszopattam magamat a nejemmel.
Persze amikor megkajáltunk két másik két koma kísérte fel és reggelig nyolcan baszták meg felváltva. Hajnalba lezuhanyozott és elindultunk külföldre. A szállásért nem kellett fizetnünk,mert megígértük,ha hazafelé jövünk két napra beszállásoljuk magunkat és ott lesz a tulajdonosnő apja meg a két bátya akik meg akarják baszni a feleségemet.

Még osztrákban a német határ közelében az egyik tanyán már vártak bennünket ahol a nejem megint végig baszta az éjszakát.Reggel felé az istállóba találtam meg az asszonyomat ahol egy csődörcsikó és két kutya hágta meg, hogy valami más is legyen a szét baszott pinájába.Mikor reggel bejött reggelizni közölte velem,hogy ha visszafelé jövünk itt fog maradni egy fél évre vagy lehet örökre,mert a gazda két fia szeretne kupit csinálni és abból élni és én hazamegyek,de elválok tőled,mert mint kurva hozzá akarok menni az egyik komához és végre egész életemben kurvát fogok alakítani.